søndag den 20. november 2011

Travlt hele weekenden, igen... /Busy all weekend, again...

Så er den gal igen!! Nu  har jeg igen været ude hele weekenden, og helt glemt at holde fri/lave miniaturer. Det er da utroligt at jeg ikke snart lærer det!!
Lørdag var min søster og jeg på et plejecenter i Skælskør til et julemarked. Min søster laver smykker og vi havde begge nogle juleting. Selvfølgelig tog jeg nogle af mine miniaturer med, selvom jeg ikke regnede med at sælge det. Men lidt reklame skader jo ikke...
Here I go again!! I've been out all weekend, and quite forgotten to relax/make miniatures. When will I learn??
Saturday my sister and I went to a nursing home in Skælskør to a Christmas Fair. My sister is creating jewellry, and both of us had some christmas stuff. Of course I brought some of my miniatures. I wasn't expecting to sell it, but I'm trying to advertise a little...


Søndag var vi også til julemarked. Denne gang sammen med 2 veninder, og der var masser af mennesker. Men som ofte før tror de fleste at dukkehuse og miniaturer betyder legetøj til børn!!
Sunday we went to another Christmas Fair. We went with 2 friends and there were a lot of people. But as many times before, people thinks that miniatures and dollhouses are only ment for children to be played with!!


Derudover har jeg været temmelig optaget pga. sygdom i familien, så jeg har ikke fået lavet alt det jeg godt kunne tænke mig.  :O(
Besides I've been quite busy because of illness in my family, so I haven't had the time I'd wish for. :O(


- men jeg har fået bestilt nogle ting til dukkehuset fra en svensk side: www.coco.cc  og nu glæder jeg mig til de kommer. Desværre var der flere af tingene der var udsolgt, så jeg må lede videre efter en håndvask.
- but I've ordered some stuff for the dollhouse from a swedish website: www.coco.cc and now I'm looking forward for them to arrive. Unfortunately some of the things were sold out, so I have to look somewhere else for a sink.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar