mandag den 19. april 2010

Forårsblomster allevegne.../Springflowers everywhere...

Jeg er ved at gøre klar til at skulle på Miniaturemesse i Farum, og der fik jeg taget de æsker frem, hvor jeg forsigtigt havde sat forårsblomsterne.
I'm preparing to go to the Miniature Fair in Farum, and I took out the boxes, where I'd carefully hidden all the springflowers.


Her er en mosbegroet potte, hvor der vokser pinseliljer og perlehyacinter.
In this flowerpot with moss, I'm growing narcissus and the small blue hyacinths.




Efter et besøg på planteskolen, fik jeg fat i nogle hvide stokroser til at plante ved min hoveddør i mit idylliske bindingsværkshus.
After a visit at the nursery, I've bought som white hollyhocks that will look nice beside my frontdoor.



- og til sidst har jeg plantet forårsblomster i nogle små messingpokaler. Der er vintergækker, krokus og en hyacint.
- at last I've planted some springflowers in some small brass cups. There are snowdrops, crocus and hyacinth.


1 kommentar:

  1. Hej Lene
    Hvis alt går vel, vil Annie og jeg besøge messen i Farum, formentlig lørdag. Håber, vi når at hilse på hinanden.
    Kh. Susanne

    SvarSlet