søndag den 13. december 2009

Mini-pakkeleg

I dag er det 3. søndag i advent, og det der er lige en stage i min stil. Ikke noget der er alt for svært....



På onsdag når vi mødes i DMV (Dukkehus- og Miniatureklubben Vestsjælland) er det sidste gang inden jul. Mogens har lovet at bage sine gode æbleskiver og så skal vi have pakkeleg. De andre gange har det mest været med miniatureting, og det bliver det nok også denne gang.
Jeg pønser også lidt på, at lave nogle små juleæsker med billeder på låget...

På fredag skal vi til 50-års fødseldag hos Kirsten og Skipper; og når vi kommer hjem der fra på lørdag, ja så har jeg juleferie!!! HURRA HURRA!! Jeg kan næsten ikke få armene ned. Jeg glæder mig til at holde juleferie.

Desuden, har vi fået købt en del af julegaverne nu, så nu mangler vi vel kun ca. 1/3 af dem. I morgen skal juletræet bæres ind og pyntes. Det står ude på terrassen og man kan dufte det hver gang man går forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar